فروش  پکیج تحقیقات و مقالات دانشجویی| فروشگاه اینترنتی فایل ها

فروش پکیج تحقیقات و مقالات دانشجویی| فروشگاه اینترنتی فایل ها

این سایت در زمینه فروش پکیج تحقیقات دانشجویی در مقاطع مختلف تحصیلی وپکیج کسب درآمد از اینترنت و همچنین فروش طرح های لایه باز نرم افزار های گرافیک فعالت می کند

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 45
  • بازدید دیروز : 26
  • بازدید کل : 36241

117پکیج طراحی کاتالوگ لایه باز


117پکیج طراحی کاتالوگ لایه باز

این پکیج شامل 117 عدد کاتالوگ لایه باز می باشد که با تهیه آن می توانید این طرحها ویرایش نموده و سپس با فروش آنها کسب درآمد کنید .

کاتالوگ ها کجا استفاده می شوند؟

1. وب سایت ها: قطعاً می خواهید فروش را از طریق وب سایت های خود افزایش دهید، و این یکی از مکان های کلیدی است که باید کاتالوگ محصولات یا کاتالوگ خدمات خود را داشته باشید.

کاتالوگ های وب تنها زمانی به خوبی کار می کنند که مشتریان بتوانند با چند کلیک سفارش دهند. با امکانات گسترده ای که از طریق برنامه های کاربردی مختلف وب ارائه می شود، اکثر مشاغل موفق دارای کاتالوگ های وب پویا و تعاملی هستند که بازدیدهای بزرگتر از محصول را امکان پذیر می کند، پیوندهایی به دموهای محصول دارد و فروش را تسهیل می کند. با یک شرکت طراحی کاتالوگ یا یک طراح کاتالوگ آزاد با تجربه در کار با ابزارهای مختلف فناوری شریک شوید!

2. واتس اپ: واتس اپ به یکی از محبوب ترین روش ها برای بازاریابی و فروش دیجیتال تبدیل شده است. کاتالوگ هایی که از طریق واتس اپ قابل مشاهده هستند باید به گونه ای باشند که به راحتی قابل دسترسی و دانلود باشند. کاتالوگ ها باید دارای ویژگی هایی برای ارسال ایمیل، ارتباط با یک صفحه وب مرتبط و تماس با نماینده فروش مربوطه باشند.

از طریق کاتالوگ های تجاری جدید واتس اپ، کسب و کارهای کوچک از طرح های عالی برای تبلیغ و فروش سریع محصولات و خدمات خود استفاده می کنند. برای محصولات یکباره یا منحصر به فرد، می توانید یک طراح کاتالوگ مستقل با تجربه تخصصی در بخش کسب و کار خود و در طراحی کاتالوگ برای رسانه های اجتماعی استخدام کنید.

3. فیس بوک: فیس بوک و اینستاگرام یک عملکرد عالی کاتالوگ منیجر را ارائه می دهند که به کسب و کارها امکان می دهد کاتالوگ محصولات خود را حفظ کرده و از آنها دشبکه های اجتماعی استفاده کنید.. همچنین می توانید کاتالوگ خود را به چندین کانال دیگر برای نمایش محصولات و خدمات خود مانند تبلیغات مجموعه، خرید، تبلیغات پویا، فروشگاه های صفحه و موارد دیگر متصل کنید.

4. بازاریابی ایمیلی: ارسال کاتالوگ هایی که به صورت عالی طراحی می شوند  مشتریان هدف بسیاری از کسب و کارها را قادر می سازد تولید و فروش محصول خودرا را افزایش دهند. بسیاری از طراحان کاتالوگ مستقل وجود دارند که در ایجاد کاتالوگ برای هدایت کمپین های ایمیلی تخصص دارند. برای اطمینان، می‌توانید یکی را نیز استخدام کنید که منبع آن یک شرکت طراحی کاتالوگ قابل اعتماد است.

5. برنامه های موبایل: می توانید از برنامه های تلفن همراه خود برای کاتالوگ استفاده کنید. کاتالوگ‌های مبتنی بر اپلیکیشن موبایل به کسب‌وکارها این توانایی را می‌دهند که به طور بهینه با مشتریان تعامل داشته باشند و به صورت قدرتمند محصولات خود را بفروشند. نوع ویژگی‌هایی که کاتالوگ‌های اپلیکیشن موبایل ارائه می‌دهند می‌توانند برای افزایش چشمگیر فروش، پایگاه مشتری و حضور در بازار مورد استفاده قرار گیرند.

این ویژگی‌ها در آی‌پد، آیفون، دستگاه‌های اندروید و تبلت‌های ویندوزی قابل دسترسی هستند. همچنین می توانید در هزینه چاپ صرفه جویی کنید و کل فرآیند را آسان تر مدیریت کنید.

6. جزوه ها: جزوه ها به دلایل تبلیغاتی به صورت رایگان در خیابان ها تولید و توزیع می شوند. کاتالوگ های جزوه بیشتر برای کمپین های آگاهی کسب و کار مناسب با بودجه در مناطق هدف استفاده می شود. این روش‌های بازاریابی چاپی هنوز ارتباط خود را در عصر دیجیتال از دست نداده‌اند، و رایج‌ترین مواد تبلیغاتی برای زنان یا تاجران خوداشتغالمی باشد به‌عنوان مثال، سالن‌های زیبایی، مراکز غذاخوری، فروشگاه‌های مواد غذایی و غیره.

7. ارائه ها و کمپین های فروش: ارائه های فروش باید شامل پاسخ های کاربران، نرخ پاسخ، علاقه مشتری و سایر عواملی از این دست باشد که برای جذب مشتری باید به طور دقیق ارائه شود. اما کاتالوگ های با طراحی استثنایی در ارائه های فروش بیشتر از هر چیز دیگری در مورد محصولات و خدمات شما استفاده می شوند

8. کمپین های ارتقای محصول: کمپین های ارتقای محصول یک استراتژی بازاریابی برای کسب و کارها هستند تا به مشتریان دسترسی پیدا کنند و آنها را در مورد راه اندازی محصول جدید خود مطلع کنند. همچنین می توانید دعوت نامه هایی را همراه با کاتالوگ برای مشتریان خود ارسال کنید تا بخشی از راه اندازی محصول شما باشند و این می تواند یک روش فعال برای تبلیغ محصولات و تجارت شما باشد.

9. رویدادها-نمایشگاه ها، نمایشگاه های تجاری و غیره: سازماندهی نمایشگاه ها و نمایشگاه ها به شما کمک می کند تا محصولات خود را تبلیغ کنید و در مورد راه اندازی محصولات جدید، اهداف خود و سایر برنامه ریزی ها اطلاع رسانی کنید. استفاده از طراحی کاتالوگ برای این نمایشگاه ها و رویدادها به شما کمک می کند تا به سرعت با کاربران ارتباط برقرار کنید.

مزایای کلیدی طراحی جذاب کاتالوگ

1. طراحی های خوب کاتالوگ رسانه های اجتماعی آگاهی بازار را افزایش می دهد: رسانه های اجتماعی یک رویکرد بازاریابی کاتالوگ کاملاً تعریف شده دارند زیرا این پلت فرم ها هستند.ایده آل برای ساخت برندو تبلیغات محصولمی باشند

یک کاتالوگ عالی رسانه های اجتماعی همچنین بستری را برای مشتریان فراهم می کند تا برند شما را بشناسند و به معنای ایجاد اعتماد در بین مخاطبان گسترده باشند. با طراحی بهتر کاتالوگ ها، می توانید کاربران را برای دریافت بازدید، کلیک و اشتراک گذاری بیشتر در پست ها و محصولات خود جذب کنید. شما همچنین می‌توانید یک پلتفرم برای افرادی که با شما تماس می‌گیرند داشته باشید که در آن می‌توانید ارجاعات و توصیه‌ها را دریافت کنید.

2. طرح‌های کاتالوگ خوب کمپین‌های آنلاین را هدایت می‌کنند: محتوای شما باید قدرت ایجادجذب و دریافت پاسخ از گروه مورد نظر شما را داشته باشد. هدف شما باید تأثیر مستقیم بر مشتریان باشد.

کاتالوگ های شهودی و الهام بخش یک راه استراتژیک برای بهبود ظرفیت تولید درآمد هستند. استفاده از کاتالوگ می تواند به ایده های الهام بخش بسیاری برای ارتقای خطوط تولید، برندها و علاقه مشتری منجر شود. کمپین های محصولات دیجیتال با استفاده از کاتالوگ هایی با ویژگی های عالی برای فروش فوری، راه موثری برای افزایش فروش است.

3. طرح های عالی، ساخت برند را تقویت می کند: هر فردی که کاتالوگ شما را می بیند، برند شما را با آن مرتبط می کند. استفاده از طرح‌های عالی که شناخت و شهرت برند شما را افزایش می‌دهد، کمک زیادی به تبدیل کسب‌وکار شما به مقصدی مطلوب برای مشتریان هدف شما خواهد کرد.

4. طراحی های خیره کننده تبدیل های بهتری را از بازاریابی ایمیلی به شما می دهد: بازاریابی از طریق ایمیل می تواند یکی از عاقلانه ترین انتخاب ها برای کسب و کار شما باشد. می‌توانید درباره راه‌اندازی محصول خود ایمیل بفرستید، از افت قیمت یا فروش خود به آن‌ها اطلاع دهید، یا حتی اطلاعات دیگری را ارسال کنید. اما برای تبدیل فروش فوری، باید یک کاتالوگ خیره کننده را به اشتراک بگذارید.

5. طراحی های برتر، نام تجاری شما را به یاد ماندنی می کند: کاتالوگ ها به طور قابل توجهی بر مشتریان تأثیر می گذارند زیرا تجربه خرید را تسهیل می کنند. برای جذب مشتریان بیشتر در بخش‌های بازار، به طراحی‌های قدرتمند نیاز دارید. به عنوان مثال، یک طراح مبلماناگر مشتریان برای ارتباط با برند او هیجان زده شوند، می تواند بسیار بیشتر بفروشد. طرح‌های ضعیف می‌تواند بسیاری از مشتریانی را که بر اساس میزان خوب بودن برند خرید می‌کنند، دفع کند.

برای افزایش ارزش نام تجاری از طریق کاتالوگ های خود، با متخصصان برندینگ و بازاریابی خود مشورت کنید و به گونه ای طراحی کنید که رنگ های برند شما هوشمندانه درج شود. پیام و چشم انداز کلیدی برند نیز ارائه شده است. از جمله عناصر نام تجاری در یک طراحی برجسته قطعاً در عین افزایش فروش، مشتریان را به سمت برند شما جذب می کند.

6. طراحی های بصری سفارشات فروش بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد: طراحی زمانی بصری کاتالوگ ها هستند که کاربرانی که کار را شروع کرده اند، بتوانند آن را به راحتی و بدون توقف به صورت یکپارچه انجام دهند. به عنوان مثال، اگر مشتری برای کشف موارد بیشتر روی محصولی کلیک کرده است، باید تمام اطلاعات را به صورت یکپارچه دریافت کند و باید ویژگی هایی وجود داشته باشد که مشتری را قادر سازد بدون سر و صدا معامله انجام دهد.

7. کاتالوگ های وب الهام بخش نرخ تبدیل وب را افزایش می دهد: کاتالوگ ها مصرف کنندگان را تحریک می کنند تا آنچه را که آنها را جذب می کند خریداری کنند. محصولات ممکن است آن چیزی نباشند که آنها قصد خرید آن را داشتند، اما از طریق طراحی های جذاب و سبک های ارائه، کاتالوگ علایق، خواسته ها و هوس های مشتریان را فرا می خواند.

طراحی کاتالوگ در وب به کاربرد مورد استفاده در ایجاد و انتشار آنها بستگی دارد. استفاده از برنامه هایی که امکان نوآوری در طراحی  دارند و استفاده استراتژیک رادر وب زیاد  می کندکه با ارتباط گرفتن از بازدیدکنندگان 10 برابر بیشتر  خریدشما را از طریق کاتالوگ افزایش می دهد.

یک شرکت طراحی کاتالوگ با تجربه در کار بر روی انواع اپلیکیشن های تحت وب برای ایجاد و انتشار کاتالوگ می تواند به شما کمک کند تا طرح های جذاب و الهام بخش را با سهولت و مقرون به صرفه بسازید.

8. افزایش تجربه کاربر: یک کاتالوگ با طراحی خوب به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا  در مناظر و روایت های ارائه شده در کاتالوگ ها غوطه ور شوند. و با این رویکرد احساسات و خاطرات مطلوبی را ایجاد می کند که به محصولات کاتالوگ مرتبط می شوند 

نمایش محصولات خود به این صورت به شدت بر مصرف کنندگان تأثیر می گذارد. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که کاتالوگ شما باید بتواند شما را در روند ارتباط و خرید سریع با شما راهنمایی کند و در نتیجه در صورت بروز هر گونه مشکلی با شما تماس بگیرد. این در نهایت به افزایش تجربه کاربر کمک می کند.

9. طرح های برجسته به شما کمک می کند تا از رقبا پیشی بگیرید: کاتالوگ شما باید در نشان دادن نام تجاری و بازتاب شرکت شما تأثیرگذار باشد.

شما باید دلایل کافی برای انتخاب محصولات خود نسبت به سایر خدمات مشابه به آنها ارائه دهید. تمرکز شما باید روی کیفیت طراحی باشد که تعامل بهتر با مشتریان را تسهیل می کند. با سبک های ارائه کاتالوگ برتر، چیدمان، قالب ها، عناصر بصری، تصاویر، عناصر گرافیکی و تایپوگرافی، می توانید به راحتی از رقبای خود پیشی بگیرید و مردم را تشویق کنید که محصولات شما را بر محصولات رقبای شما ترجیح دهند.

نتیجه

طراحی کاتالوگ به عنوان یک استراتژی بازاریابی و فروش جامع عمل می کند که روشی آسان و بهتر برای تبلیغات مقرون به صرفه را ارائه می دهد. کاتالوگ ها فرآیند تبلیغ خدمات شما را در بین عموم مردم و مشتریان بالقوه تسهیل می کنند.

 


مبلغ قابل پرداخت 20,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ فروردین ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 44

کاشان|آران و بیدگل | خیابان نواب صفوی |کوچه ادب چهارم |جنب مسجد شهید مطهری

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "فروش پکیج تحقیقات و مقالات دانشجویی| فروشگاه اینترنتی فایل ها" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما